شناسهٔ خبر: 65265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد معاون امور عمرانی استانداری ايلام از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان سيروان

سیروان مديركل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید معاون امور عمرانی استاندار از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان سيروان از به مناقصه گذاشتن قطعه دوم محور چشمه چاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, مديراین اداره كل در بازدید معاون امور عمراني استاندار از پروژه هاي راه سازي شهرستان سيروان از به مناقصه گذاشتن قطعه دوم محور چشمه چاهي خبر داد.

كاظمي در اين بازديد گفت: در شهرستان سيروان چند پروژه مهم راه سازي در دست اجرا مي باشد اين پروژه ها شامل پروژه چشمه چاهي كه در دو قطعه در دست انجام است، قطعه اول به طول ۵/۵ كيلومتر با پيشرفت فيزيكي ۱۰ درصد و قطعه دوم اين طرح به طول يك و نيم كيلومتر كه در مرحله مناقصه است.

وي افزود: پروژه ديگر اين مسير واريانت ورميان به طول ۳ و نيم كيلومتر كه ۱۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و در حال پي گيري رفع معارضين محلي در اين پروژه هستيم.

مديركل راه وشهرسازي استان خاطر نشان كرد: پروژه ديگر اين منطقه پروژه واريانت سرتنگ مي باشد به طول يك و نيم كيلومتر  با ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي كه پيمانكار در حال آماده سازي جاده دسترسي در اين قسمت مي باشد تا در ايام تعطيلات نوروز تردد در مسير تسهيل گردد و پروژه اصلي نيز ظرف دو ماه آينده بهره برداري خواهد شد.

كاظمي در خصوص پروژه سيروان به بدره( قاضي خان – بدره) گفت: ۷ كيلومتر از اين پروژه از سمت سيروان به بهره برداري رسيده و باقيمانده مسير با پيشرفت فيزيكي ۷۰ درصد در حال انجام است، تونل اين مسير به طول ۲۲۰ متر حفاري شده و هم اكنون پيمانكار مشغول عمليات لاينينگ تونل است.

وي در مورد پروژه راه ارتباطي سيروان به چرداول( سرتنگ-هلسم) نيز گفت: از سمت چرداول ۲ كيلومتر مسير با پيشرفت فيزيكي ۶۵ درصد در حال اجرا است و از سمت سيروان نيز ۴ كيلومتر مسير به پيمانكار سپرده شده و ۶ كيلومتر ديگر مسير براي اجرا نيازمند تامين اعتبار است.

نظر شما