شناسهٔ خبر: 65276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملی زمين و مسكن خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای سه حكم رفع تصرف اراضی ملی در سبزوار به ارزش ۸۹۷ ميليون تومان

سرهنگ رضوی فرمانده يگان حفاظت سازمان ملی زمين و مسكن خراسان رضوی از اجرای سه حكم رفع تصرف اراضی ملی به ارزش تقريبی ۸۹۷ ميليون تومان در شهرستان سبزوار خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي, فرمانده يگان حفاظت این اداره کل از اجراي سه حكم رفع تصرف اراضي ملي به ارزش تقريبي ۸۹۷ ميليون تومان در شهرستان سبزوار خبر داد.

سرهنگ كيومرث ميرابي مقدم با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبر و اطلاع از سود جویی و تصرف اراضی ملی، با هماهنگی و کسب دستور قضایی از دادستان شهرستان سبزوار و همکاری نیروی انتظامی وارد عمل شده و سه مورد اراضی ملی تصرف شده را از دست متصرفین خارج کرده و به حالت اولیه و تحت مالکیت دولت بازگرداندیم.

وي افزود: با اجراي اين سه حكم قضايي در  روستاهاي سنگ سفيد و سديد در شهرستان سبزوار، اين يگان موفق به رفع تصرف ۲۵ هزار و ۵۵۷  مترمربع از اراضي ملي به ارزش تقريبي ۸۹۷ ميليون تومان گرديد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند با شماره تلفن های ۳۷۶۵۰۱۷۸ -۰۵۱ و ۳۷۶۵۰۱۷۹ -۰۵۱ تماس بگیرند و هر گونه دخل و تصرف و يا تعرض، دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام فرمایند.

نظر شما