شناسهٔ خبر: 65292 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تلاش راه‌آهن برای ارتقا کیفیت خدمات مسافری با همکاری بخش خصوصی/ ورود قطارهای ۵ ستاره به شبکه ریلی

رسولی سرپرست شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه این شرکت در تلاش است تا با مشارکت بخش خصوصی کیفیت خدمات ریلی را در کشور ارتقا دهد گفت: باید به سویی حرکت کنیم تا آنچه شایسته مردم است در حوزه ریلی به آن‌ها ارایه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی دیشب در مراسم افتتاح ناوگان مسافری ۵ ستاره شرکت ریلی نورالرضا با اشاره به بهره‌برداری از این ناوگان تصریح کرد: خوشبختانه با سلیقه‌ای که به خرج داده‌شده و با هماهنگی‌هایی که از سوی این شرکت با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت گرفته اولین سیر این قطار ۵ ستاره میزبان زوج‌های جوان دانشجویی است که رهسپار مشهد مقدس هستند.

وی ادامه داد: این اقدام شرکت مسافری نورالرضا قابل‌تحسین است و باید تلاش شود تا چنین اقداماتی در آینده نیز تکرار شود.

لازم به ذکر است قطار‌های ۵ ستاره این شرکت مسافربری ریلی دیروز با حضور سرپرست شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون مسافری این شرکت و رئیس اداره کل راه‌آهن تهران به بهره‌برداری رسید که این مسئله باعث بهبود وضعیت حمل‌ونقل ریلی می‌شود.

قطارهای مذکور به لحاظ کیفیت، امکانات و خدمات رفاهی آن معادل هواپیما برای فرست کلاس است و هم‌اکنون ۲ رام قطار ۵ ستاره این شرکت در مسیر‌های کرج-مشهد، تهران-مشهد، اصفهان-شیراز و اصفهان –مشهد در حال فعالیت هستند.

همچنین باید در ادامه یادآور شد که دیروز ۶۰۰ زوج جوان با قطار‌های ۵ ستاره به مشهد مقدس عزیمت کردند.

 

نظر شما