شناسهٔ خبر: 65327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايی استان ایلام انجام شد؛

تجليل از اقدامات اداره كل راه وشهرسازی استان ايلام

جلسه سلامت ایلام معاون سياسي- امنيتي استاندار در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان برگزار شد از اقدامات اداره كل راه وشهرسازي استان ایلام تجليل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, معاون سياسي- امنيتي استاندار در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان برگزار شد از اقدامات اداره كل راه وشهرسازي استان ایلام  تجليل کرد.

در اين جلسه مديركل راه وشهرسازي استان به اقدامات مختلف اين اداره كل در جهت سلامت روحي و جسمي شهروندان و كاركنان اشاره كرد و افزود: اين اداره كل در اين راستا ضمن توسعه راههاي استان و افزايش ايمني كه منجر به كاهش چشمگير تلفات جاده اي شده است به احداث مجتمع هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي، مذهبي ، مراكز توانبخشي و نگهداري از آسيب ديدگان اجتماعي و ... و علاوه بر اينها نسبت به جدول كشي و احداث سيل بند و آسفالت معابر و ... در سكونتگاههاي غير رسمي پرداخته و در ساخت و سازهاي مراكز اداري به نكات لازم براي رفاه عموم و افراد كم توان تاكيد دارد.

كاظمي خاطر نشان كرد: در ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان نيز تمامي اين نكات رعايت شده و با استقرار ميز خدمت بار رواني ناشي از پاسخگويي به ارباب رجوع را تا حد ممكن كاهش پيدا كرده و از خستگي جسمي و روحي ارباب رجوع با ايجاد محيطي مناسب پيشگيري شده است.

وی به فراهم نمودن امكانات ورزشي براي كاركنان اين دستگاه اجرايي اشاره كرد و افزود پياده روي دسته جمعي كاركنان بعد از در ساعات اداري همراه خانواده و استفاده از غذاهاي سالم در اين اداره كل به فرهنگ تبديل شده و مورد استقبال كاركنان قرار گرفته است.

 در پايان اين مراسم با ارائه لوح تقدير از فعاليتهاي اداره كل راه وشهرسازي استان در اين زمينه تجليل شد.

نظر شما