شناسهٔ خبر: 65333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار طرح «استقبال از سال نو» در مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان

جلسه اصفهان معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز از آغاز به کار طرح «استقبال از سال نو» در مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان, معاون فنی و نظارت این اداره کل با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز از آغاز به کار طرح «استقبال از سال نو» در مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.

محمدعلی صلواتی اظهار کرد: برای اجرای این طرح،  نماینده دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى  باتفاق کارشناسان مجتمع های خدماتی رفاهی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در قالب کارگروه بازدید و پایش، سطح خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی را مورد بررسى و نظارت دقيق قرار دارند.

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: در طرح استقبال از سال نو ضمن بررسی چالشهای خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین جاده ای بر موارد مورد توجه مسافرین تاکید و چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی مناسب با حضور مدیریت مجموعه ها بررسی شد.

صلواتی خاطرنشان کرد:  تمهیدات ابلاغ شده با تاکید بر خدمت محوری برای کسب رضایتمندی مناسب بوده و دارای ابعاد متنوعی است.

وی اضافه کرد: تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند .

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تصریح کرد: چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی آغاز به کار کرده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی استان به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

نظر شما