شناسهٔ خبر: 65336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همت راهداران در پاکسازی حریم راه‌های لرستان

نظافت به مناسبت ۲۱ اسفندماه روز پاکسازی حریم راه، ورودی شهرهای لرستان با همت راهداران پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, به مناسبت ۲۱ اسفندماه روز پاکسازی حریم راه، ورودی شهرهای لرستان با همت راهداران  پاکسازی شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این رابطه گفت: پاکسازی حریم راه‌ها به ویژه در زمان سفرهای نوروزی و ورود گردشگران از وظایف بسیار مهم  راهداری است و به دلیل اهمیت این موضوع، روز ۲۱ اسفندماه از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باعنوان روز پاکسازی حریم راه نامگذاری شده است.

حبیب جمشیدی افزود: همکاران راهدار در طول سال این وظیفه را به نحو احسن انجام می‌دهند در حال حاضر نیز همه همکاران در سراسر استان لرستان مشغول پاکسازی حریم راه در ورودی شهرهای محل خدمت خود هستند.

وی از مردم و گردشگران خواست برای حفظ محیط زیست، کمک به زیبایی چشم‌انداز راه و از همه مهم‌تر ایمنی جاده‌ها نسبت به عدم رهاسازی زباله در حریم راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است معاون راهداری، روسای ادارات نگهداری راه و حریم، مدیر روابط عمومی، معاون و کارکنان شهرستان خرم‌آباد، عملیات پاکسازی حریم ورودی محور شهر خرم‌آباد از سمت بروجرد در محدوده پلیس راه کمالوند را به انجام رساندند.

نظر شما