شناسهٔ خبر: 65341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۵ كيلومتر جاده علويجه به سمت پليس راه اصفهان – تهران

افتتاح اصفهان با اعتباري بالغ بر حدود ۱۲۰ ميليارد ریال ۱۵كيلومتر ازجاده علويجه به سمت پليس راه اصفهان – تهران به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان اصفهان, با اعتباري بالغ بر حدود ۱۲۰ ميليارد ريال ۱۵كيلومتر ازجاده علويجه به سمت پليس راه اصفهان – تهران به بهره برداري رسيد.

يكي از محورهاي پرحادثه در سطح استان محور پليس راه اصفهان – تهران به سمت علويجه بود كه همواره يكي از اولويت هاي اداره كل راه وشهرسازي جهت تامين ايمني مسير بوده و اين مسير ۳۹ كيلومتري با داشتن شرايط خطرناك و پر تصادف با پيگيري هاي مستمر سرانجام چهارخطه شد.

عباس رضايي استاندار اصفهان با سفر به شهرستان نجف آباد همراه با حميدرضا اميرخاني مديركل راه وشهرسازي و تني چند از مسئولين استاني و محلي ۱۵ كيلومتر اين مسير را افتتاح کرد.

حميدرضا اميرخاني مديركل راه وشهرسازي استان در حاشيه برگزاري افتتاح اين مسير گفت: تكميل چهارخطه محور علويجه به سمت پليس راه همواره يكي از دغدغه ها و از جمله اولويت هاي اين اداره كل جهت رفع نقاط پرحادثه بوده كه خوشبختانه امروز ۱۵ كيلومتر اين مسير با اعتباري بالغ بر حدود ۱۲۰ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد و اميد است تا بتوان در راستاي ايمن سازي تمامي محورهاي استان اقدامات شايسته اي انجام پذيرد .

گفتني است اين محور بطول ۳۹ كيلومتر است كه ۲۳ كيلومتر آن قبلا به بهره برداري رسيده و يك كيلومتر باقيمانده نيز با توجه به نياز به احداث ۲ دهانه پل ۴۵ متري بر روي آزاد راه مورچه خورت – نجف آباد و با تامين اعتبار ۴۲ ميليارد ريال در نيمه اول سال آتي به بهره برداري خواهد رسيد.

نظر شما