شناسهٔ خبر: 65342 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر آماده افتتاح شد

رستمی بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهربا بیان اینکه پرونده مسکن مهر استان بوشهر سال آینده بسته می‌شود گفت: یک‌هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر آماده افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر , مدیراین اداره کل با بیان اینکه پرونده مسکن مهر استان سال آینده بسته می‌شود گفت: یک‌هزار واحد مسکن مهر در این استان آماده افتتاح است.

فرزاد رستمی در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح مسکن مهرهمزمان با سایر نقاط کشور در سال ۸۶ در استان بوشهر طراحی و اجرا شد اظهار داشت: در استان بوشهر ۳۷ هزار و ۴۲۵ واحد مسکن در شهرهای استان بوشهر اجرا شد که تاکنون ۳۱ هزار واحد آن تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر آماده افتتاح است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال آینده پرونده مسکن مهر استان بوشهر بسته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف ۲هزار و ۱۹۷ واحد مسکن مهر استان بوشهر  تصریح کرد: از این واحدها ۵۰۲ واحد مربوط به تعاونی جوانان خورموج است که مشکل قانونی دارد و مجموعه ۱۲۶ واحدی راه و شهرسازی کامل می‌شود.

رستمی از تکمیل شدن ۳۴۴ واحد  مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه  نیز تعدادی از واحدهای خودمالکی‌ تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در خورموج و گناوه هم طرح‌های مسکن مهر تکمیل می‌شود افزود: ۴۹۸ واحد  مسکن مهر فاقد متقاضی در استان بوشهر وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه مجتمع ۳۱۲ واحدی ولایت بوشهر با مشکل زیرساخت‌ها روبه‌رو است گفت: این واحدهای مسکونی برای نصب انشعاب برق با قیمت مورد نظر دارای مشکل هستند و دستگاه‌های خدمات‌رسانی امکان ارائه انشعاب به قیمت گذشته را ندارند.

رستمی از اجرای شبکه فاضلاب در مسکن مهر ۶۶۰ واحدی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مجموعه ۵۱۶ واحد مسکونی مهر تکمیل شده و حدود ۴۰۰ خانوار در این منطقه ساکن شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مسکن ۲۰۲ واحدی گناوه شبکه آب و فاضلاب انجام شده است تاکید کرد: نیاز است که مشکل پمپاژ  فاضلاب در این مجتمع حل شود.

نظر شما