شناسهٔ خبر: 65348 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در مراسم تجلیل از بازنشستگان مطرح شد

راه‌آهن جایگاه رفیعی در کشور ما دارد/ پیشنهاد تشکیل انجمن خبرگان راه‌آهن

سعید رسولی سرپرست راه آهن در مراسم تجلیل از بازنشستگان گفت: افتخارات امروز راه آهن، همگی مرهون تلاش نسل های گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، سرپرست راه آهن در این مراسم اظهار داشت: علیرغم وجود راه آهن در ایران بصورت منطقه ای و در سال های قبل از ۱۳۰۰ شمسی، بهره برداری از راه آهن در سال ۱۳۱۷ آغاز شد و بر همین اساس، ماحصل تلاش همکاران ارزشمند راه آهن در گذشته، مسئولیت ما را در اداره امور و پیمودن راه آنان سنگین تر می کند.

وی در بخشی از سخنان خود، ضمن پیشنهاد تشکیل انجمن خبرگان راه آهن، بیان داشت: به نظر من استفاده از تجربیات بازنشستگان و متخصصین در قالب یک انجمن، می تواند ارزشی به مثابه یک دانشگاه را برای ما ایجاد کند.

وی افزود: این انجمن می تواند متشکل از تعداد نامحدود علاقمندان و افراد مرتبط با صنعت ریلی باشد.

رسولی در فرازی دیگر از مراسم، به دیدار مهم خود با مرجع عالیقدر، آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: ایشان بسیار با نشاط، از شرکت راه آهن و خدمات گوناگون آن یاد کردند و فرمودند: شما کار بسیار ارزشمند و شغل بسیار خوبی دارید و باید قدر آن را بدانید.

سرپرست راه آهن ادامه داد، آیت الله صافی به نکته بسیار مهمی نیز اشاره داشتند و در آن دیدار فرمودند: فقدان خیلی از چیزها در یک کشور شاید مهم نباشد، اما وجود راه آهن از خدمات ضروری و مورد نیاز برای هر کشور است.

رسولی ضمن اشاره به جایگاه رفیع و بلند راه آهن در اذهان عموم و مسئولان کشوری، لزوم توجه به سرمایه های درون سازمانی و نیروی انسانی پرتلاش شرکت راه آهن را مورد توجه قرار داد و خطاب به مدیران گفت: راه آهن سازمان ارزشمندی است و نقش آن در توسعه ملی و اجتماعی، نیاز به توضیح ندارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات بازنشستگان و عموم همکاران، سال پیش رو را برای همه، سالی پرنشاط و پربرکت آرزو کرد و حصول موفقیت در فعالیت ها را منوط به دعای خیر آنان دانست.

برچسب‌ها:

نظر شما