شناسهٔ خبر: 65352 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نیاز ۸۵ میلیارد ریالی برای تکمیل راه روستایی در ساردوئیه

آسفالت رئیس اداره راه وشهر سازی ساردوئیه از نیاز ۸۵ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های راه های روستایی جگاه ، رز شیرین دلفارد و گور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ، رئیس اداره راه وشهر سازی ساردوئیه از نیاز ۸۵ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های راه های روستایی جگاه ، رز شیرین دلفارد و گور خبر داد.

موسی گروئی بیان داشت: پروژه راه روستایی جگاه دلفارد به طول کلی ۱۲کیلومتر و کوهستانی است که تاکنون ۹ کیلومتر از مسیر بازگشایی شده و قطعه اول به طول ۳.۵کیلومتر زیر سازی انجام و در کیلومتر ۴۰۰+۱پل طاقی دو دهانه ۵ متری با پیشرفت فیزیکی۴۰درصد در حال اجراست, اعتبار هزینه شده تا کنون بالغ بر ۱۵میلیارد ریال و برای تکمیل مابقی پروژه ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی در ادامه اظهار داشت:  پروژه راه روستایی رز شیرین دلفاردبه طول کلی ۵کیلومتر که قطعه اول به طول۲.۵کیلومتر آسفالت و به بهره برداری رسیده است و قطعه دوم به طول ۲.۵کیلومتر با پیشرفت فیزیکی۶۵درصد  در حال اجراست,  اعتبار هزینه شده بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و جهت تکمیل این محور۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

رئیس اداره راه و شهر سازی ساردوئیه افزود: پروژه راه روستایی گور به طول کلی ۳۲.۵کیلومتر که قطعه اول تا چهارم به طول ۲۷کیلومتر آسفالت و به بهره برداری رسیده است و قطعه پنجم به طول ۴کیلومتر زیر سازی انجام و آماده آسفالت و ۱.۵ کیلومتر باقیمانده در حال تکمیل زیرسازی واجرای ابنیه فنی می باشد که به محض مساعدشدن شرایط جوی عملیات اجرای آسفالت انجام خواهد شد.

اعتبار هزینه شده در این محور تاکنون بالغ بر۶۰ میلیارد ریال وجهت تکمیل محور فوق ۲۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نظر شما