شناسهٔ خبر: 65362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان سال ۹۸ انجام می‌شود

تکمیل مسکن مهر جنوب استان کرمان

جلسه جیرفت مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از تکمیل مسکن مهر در این حوزه تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ، مدیراین اداره  کل از تکمیل مسکن مهر  در این حوزه تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

جلسه بررسی تعاونی هایی که در روند اجرایی آنها مشکلات و اختلاف بین اعضا وجود دارد با حضورمدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،مدیران بانک مسکن ،مدیران ستادی حوزه مسکن و املاک و مدیران عامل تعاونی های مسکن مهر مذکوردر محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

محمد ساردوئی گفت: درجنوب استان کرمان به جز ۱۵۰۰واحد مسکن مهر کهنوج که فاقد متقاضی می باشد فقط ۳۲۷واحد آپارتمان تا کنون تکمیل نشده و دلیل عمده این مشکلات اختلاف بین اعضاء و مدیران عامل تعاونی ها می باشد در این رابطه اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان و ادارات مربوط به پروژه های مسکن مهر، آمادگی دارندکه با حداکثر توان در جهت رفع مشکلاتی که در این حوزه می باشد همکاری نمایند لازم است که مدیران عامل نیز طی نشست با اعضا ء نسبت به رفع مشکلات داخلی تعاونی ها اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان افزود: که مسکنهای مهر می بایست حداکثر تا پایان سال ۹۸تکمیل شوند.

در ادامه مدیر کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود برخی تعاونی ها تغییر مدیر عامل راه گشا است همچنین در خصوص تعاونی های که اختلاف بین اعضا و مدیرعامل باشد اداره تعاون می بایست در اسرع وقت نسبت به تشکیل مجمع اقدام و مشکلات رابرطرف کنند.

لازم به ذکر است که مسکن مهر ۱۵۰۰واحدی کهنوج که فاقد متقاضی بود در حال واگذاری به تعاونی مسکن فرهنگیان و کمیته امداد و مسکن مهر مشاغل آزاد کهنوج نیز در مراحل نهایی خود مالکی است.

در پایان پس ازبیان نقطه نظرات مدیران عامل تعاونی ها و سایر اعضاجلسه مقرر شد که مدیران عامل نسبت به پیگیری و رفع مشکلات با اداره تعاون کار و رفاه جلسات مداومی برگزار کنند تا هر چه زودتر این تعداد واحد مسکونی نیز تکمیل و به بهره برداری برسند.

نظر شما