شناسهٔ خبر: 65369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خبر داد:

​ایمن‌سازی پرتگاه‌ها با نصب گاردریل در محورهای مواصلاتی گلستان/ برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی بر ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز

محور بجنورد-جنگل گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ایمن‌سازی پرتگاه‌ها با نصب گاردریل و حفاظ در محورهای مواصلاتی استان و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی بر ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تمهیدات نوروزی راهداری استان در ایام پیش رو است.

مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان درباره تمهیدات نوروزی اقدامات اداره کل راهداری استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ایمن‌سازی محورها با تجدید خط‌کشی‌ها، رفع نواقص تابلو و علائم، ایمن‌سازی پرتگاه‌ها با نصب گاردریل و حفاظ و نگهداری سیستم روشنایی از جمله اقداماتی است که تاکنون در دستور کار بوده و به اجرا رسیده است.

وی درباره دیگر اقدامات ایمنی راه‌ها افزود: پروژه‌هایی مانند آشکارسازی دماغه‌ها، پاکسازی حریم‌ها و ایمن‌سازی محدوده‌های کارگاهی و رفع نواقص تابلو و علایم نقاط پرتصادف و نیز کارهای موثری مانند لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی نیز در محورهای استان به انجام رسیده است.

میقانی در ادامه از مانور پاکسازی حریم‌ها در راه‌های مواصلاتی خبر داد و گفت: مانور پاکسازی حریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط و سمن ها  به صورت گسترده در ۲۱ اسفند ماه آغاز و صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی بر ناوگان حمل و نقل عمومی و نشست‌های توجیهی آموزشی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافری از دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان در تعطیلات پیش رو است./

نظر شما