شناسهٔ خبر: 65375 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

عضو هیات عامل و معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای

رادیو سفر با مشارکت دستگاه‌های مربوط به سفر به صورت رسمی افتتاح شد

مهران قربانی عضو هیات عامل و معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: در آستانه سفرهای نوروزی طی آئینی با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های ذي‌ربط، رادیو سفر راه اندازی شد‌.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در مراسم  افتتاح رادیو سفر با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و سفردر ایران اظهار داشت: در آستانه نوروز۱۳۹۸، رادیو سفر راه اندازی شد و طی مدت یک ماه از ۲۰ اسفند جاری تا ۲۰ فروردین ۹۸ به صورت شبانه روزی همراه مسافران نوروزی خواهد بود و تلاش خواهد شد این رادیو روایتگر اخبار، رخدادها و حال و هوای فضای حاکم بر مناسبات مردمی در ایام نوروز باشد.

وی ابراز امیدواری کرد راه اندازی این رادیو، نقش موثری در ارتقای گردشگری و سفر و موضوعات مرتبط با سفر داشته باشد‌.

بر اساس اين گزارش مهران قربانی عضو هیات عامل و معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای نیز در  آئین افتتاح رادیو سفر طی سخنانی با اشاره به اهمیت بازنگری در برخی رفتارهای پرخطر رانندگی گفت: با مجموعه اقداماتی که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه سفرهای نوروزی هموطنان برنامه ریزی و پیش بینی شده است، امیدواریم مردم عزیزمان امسال در ایام طرح سفرهای نوروزی، سفرهایی ایمن، راحت، اقتصادی و همراه با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ محیط زیست تجربه کنند.

عضو هیات عامل سازمان راهداري  و حمل‌ونقل جاده‌اي با اشاره به این که برخی از رانندگان، مسیرهای برون شهری را به حد کفایت نمی شناسند، افزود: ظرفیت فراهم شده در رادیو سفر، فرصت مغتنمی است که با ارائه اطلاعات تخصصی مورد نیاز به مسافران نوروزی کمک شایان توجهی شود.

وی با اشاره به تجهیزات و سامانه های موجود در مرکز مدیریت راهها و سامانه های مستقر در جاده هاو بهره گیری از تکنولوژی ها و دوربین های نظارت تصویری در مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از آمادگی این سازمان برای همراهی با مسافران نوروزی ۱۳۹۸ خبر داد.

شایان ذکر است رادیو سفر که از ۲۰ اسفند راه اندازی شده تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ روی موج FM ردیف   ۹۵ / ۵   مگاهرتز با شعار" با شما همسفریم"، در دسترس مخاطبان خواهد بود.

گفتنی است در طرح نوروزی ۱۳۹۸،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علاوه بر رادیو سفر، از طریق رادیو ایران برنامه صدای راهبران، رادیو آوا و رادیو پیام با شعار رفتار ايمني در رانندگي، ميراث آينده فرزندان با هموطنان و مخاطبان در ارتباط خواهد بود.

نظر شما