شناسهٔ خبر: 65382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت؛

تقویت روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگاه مدیریتی است

خوزستان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت: تقویت روابط عمومی ها و انتظار کارآمدی مطلوب از آنها مستلزم تغییر نگاه مدیریتی به مقوله اطلاع رسانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان, رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: تقویت روابط عمومی ها و انتظار کارآمدی مطلوب از آنها مستلزم تغییر نگاه مدیریتی به مقوله اطلاع رسانی است.

امید زمانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار داشت: فصل جدیدی از اقدامات روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آغاز شده است و این به دلیل حمایت های ویژه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان است.

زمانی گفت:انتظار می رود که دیگر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان به چنین نگرشی در دستگاه های خود دست پیدا کنند.

 وی خاطرنشان کرد: برابر دستور مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی در استان جشنواره روابط عمومی ها را برگزار خواهیم کرد و در این بین نیز استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند به تاثیرگذاری هرچه بیشتر این ابتکار و نوآوری در استان کمک کند.

  مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: استفاده از نوآوری های جدید و ابتکار عمل در انجام وظایف روابط عمومی ها با سرعت و جدیت بیشتری در سطح روابط عمومی ها پیگیری می شود.

 رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه آتی در خرمشهر و به میزبانی اداره کل بنادر و دریا نوردی این شهر خبر داد و گفت : جلسات به صورت مستمر هر سه ماه یک بار و در صورت نیاز به صورت ماهیانه نیز برگزار خواهد شد.

در این جلسه همچنین سعید کیوانی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار داشت ؛ با تغییر رویکرد و نگرش مدیران به روابط عمومی ، شاهد بروز خلاقیت ها ، توانمندی ها و حضور موثر روابط عمومی ها در اعتماد سازی مابین مدیران و مردم خواهیم بود.

نظر شما