شناسهٔ خبر: 65383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت؛

تدوین استراتژی های نوین اطلاع رسانی در حوزه راه و شهرسازی

رضایی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای اعتلای جایگاه روابط عمومی ها در حوزه راه و شهرسازی ضروریست که استراتژی های نوین اطلاع رسانی تدوین شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، مدیراین اداره کل گفت: برای اعتلای جایگاه روابط عمومی ها در حوزه راه و شهرسازی ضروریست که استراتژی های نوین اطلاع رسانی تدوین شود.

 رضا رضایی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهارداشت: روابط عمومی امروز به یک بخش کاربردی تبدیل شده است تاجایی که نوآوری و ابتکار در این حوزه به یک ضرورت جدی تبدیل شده است.

 رضایی با اشاره به اینکه مدیران باید نگاه ویژه ای به روابط عمومی داشته باشند اظهار داشت: از مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی می خواهم که از مدیران روابط عمومی ها  به عنوان بازوان مشورتی خود بهره ببرند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان همچنین خواستار افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری روابط عمومی ها شد و گفت: در دنیای ارتباطات امروز باید نقش روابط عمومی ها و رسانه ها جدی گرفته شود.

 وی تاکید کرد: برآیند کار همه روابط عمومی ها ، انعکاس مطلوب عملکرد وزارت راه و شهرسازی بوده که لازم است برای تحقق اینکار همدلی و همراهی را در اولویت کار خود قرار دهند.

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها می توانند پل ارتباطی مناسبی بین مردم و دستگاه ها زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی هستند، گفت: بر همین اساس نیاز است برای همگرایی بیشتر جشنواره روابط عمومی این مجموعه ها در خوزستان برگزار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به جامعه مستلزم آگاهی و اطلاع رسانی است، بیان داشت: در این زمینه روابط عمومی ها جایگاه و نقش ویژه ای دارند.

 رضایی با تاکید بر تغییر نگرش مدیران در حوزه کارکرد روابط عمومی ها، بیان داشت: شرح وظایف روابط عمومی در مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان وسیع است و با توجه به این گستردگی می توان شاهد تاثیرگذاری هرچه بیشتر در حوزه رسانه ها و بخصوص فضای مجازی بود.

 این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: فضای مجازی این امکان را فراهم کرده تا بیش از پیش با مردم ارتباط داشته باشیم و در این راستا روابط عمومی ها باید در این حوزه فعالیت خود را گسترش دهند.

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره روابط عمومی مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان ، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره همزمان با روز روابط عمومی ها در اردیبهشت ماه فرصت بسیار مناسبی است تا به معرفی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی وابسته به وزارت راه و شهرسازی در استان پرداخته شود.

نظر شما