شناسهٔ خبر: 65419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حفاظت از اراضی جنوب کرمان

تشدید حفاظت اراضی در تعطیلات نوروز۹۸

جلسه جیرفت در جلسه هم اندیشی و کارشناسان حوزه املاک و حقوقی با روسای ادارات شهر ستانها و یگان حفاظت از اراضی جنوب کرمان بر تشدید حفاظت اراضی در تعطیلات نوروز۹۸ تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان, در جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزه املاک و حقوقی با روسای ادارات شهر ستانها و یگان حفاظت از اراضی جنوب کرمان بر تشدید حفاظت اراضی در تعطیلات نوروز۹۸ تاکید شد.

در این جلسه محمد ساردوئی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان بر آمادگی کامل گشت زنی در حوزه استحفاظی املاک  و کنترل و نظارت بر املاک دولتی و جلوگیری از تصرفات اراضی در ایام نوروز و تعطیلات را بیان و تاکید کرد که در این ایام بایستی گشت های یگان حفاظت به صورت شبانه روزی در حوزه شهر ستانها بطور مستمر و مداوم گشت زنی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تصرف بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام وفورا  مراتب را به کشیک های اداره کل اطلاع دهند همچنین معاون املاک و حقوقی ،فرمانده یگان و مدیر حراست موظف به نظارت بر این امر هستند .

در ادامه معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با تاکید مجدد بر گشت زنی هدفمند به صورت صبح و عصر ودر صورت مشاهده هر گونه تصرف بلافاصله اقدام قانونی صورت گیرد و از تصرف و ساخت و ساز غیرقانونی جلوگیری شود همچنین در صورت نیاز نیروی کمکی تلفنی با فرمانده یگان حفاظت وشهر ستانهای مجاوراعلام تادر اسرع وقت نیروی کمکی برای آنها اعزام شود.

همچنین مدیرحراست اداره کل راه و شهر سازی  گفت:  در صورت وقوع هر گونه تصرف غیر قانونی مراتب را سریعا به مدیریت حراست این اداره کل اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

فرمانده یگان حفاظت سرهنگ ابرهام بیان کرد : پرسنل موظف به اجرای دستورات ومقررات وضوابط برابر شرح وظایف ودستور العمل خواهند بود سهل انگاری وبی توجهی تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست.

 وی اظهار داشت : اراضی ملی استان از منابع ارزشمندی است .که همه باید در صیانت از آن تلاش کنیم و حساس باشیم و امیدوارم با همکاری گامی عملی در حفاظت از اراضی دولتی در حوزه این اداره کل بر داشته شود . 

نظر شما