شناسهٔ خبر: 65439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راهداری گلستان تخصیص داده شد/۳۴ تیم راهداری مستقر در مسیرهای نوروزی

خط کشی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در نوروز امسال ۳۴ تیم راهداری با استعداد ۳۸۸ نیرو و ۱۳۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین وظیفه ایمن سازی محورها را برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان, معاون راهداری این اداره‌کل اعلام کرد: در نوروز امسال ۳۴ تیم راهداری با استعداد ۳۸۸ نیرو و ۱۳۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین وظیفه ایمن سازی محورها را برعهده دارند.

غلامرضا بیکی افزود: ۱۰ اکیپ راهداری و ۹ اکیپ امدادی در طرح راهداری نوروزی حضور دارند تا سطح مناسب و همواری را در جاده ها به کاربران ارائه دهند.

وی ادامه داد: روکش آسفالت، لکه گیری، خط‌کشی، اجرای روشنایی، نصب بشکه و میله ترافیکی، نصب و تعمیر و تعویض تابلوهای اطلاعاتی، اجرای شیارهای لرزاننده طولی و عرضی، آشکارسازی نقاط پرتصادف، مرمت و نصب حفاظ های ایمنی، تنقیه و ایمن سازی پل ها، همه و همه از کارهایی است که برای طرح نوروزی ۹۸ در حال انجام است.

به گفته بیکی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سال ۹۷ مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال و از منابع استان ۱۴۰ میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعتبار داده شد.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار کیلومتر راه دارد که ۱۹۰۰ کیلومتر آن برفگیر است.

نظر شما