شناسهٔ خبر: 65470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه وشهرسازی خلخال برگزار شد

جلسه اردبیل جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال با نشست مشترک فرماندار ، امام جمعه خلخال و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال با نشست مشترک فرماندار ، امام جمعه خلخال و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این نشست به تشریح اقدامات انجام یافته و در دست اجرا توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: در شش ماهه اول سال آتی پروژه شال- ماسوله – ماجولان در حوزه شهرستان خلخال به پایان خواهد رسید. اميدواريم حوزه مربوط به استان گیلان نيز تا پايان شهريور ماه سال ۹۸ تكميل تا امكان بهره برداري از كل پروژه ميسر شود.

وی با اعلام اینکه مشکلی در خصوص مسکن مهر در شهرستان خلخال نداریم و طرح جامع شهر خلخال نیز مصوب شده است گفت: از فرماندار خلخال انتظار داریم پروژه هایی که تحویل داده می شوند اعتبارات لازم را جهت نصب علائم راهنمایی و ایمنی اختصاص دهند تا شاهد حوادث پس از تحویل پروژه ها نباشیم.

مدیرکل راه شهرسازی استان اردبیل با اعلام اینکه این اداره کل بالای ۲۵ میلیارد تومان در پروژه های مربوط به شهرستان خلخال به پیمانکاران بدهکار می باشد تشریح کرد: با وجود این با داشتن ظرفیت پیمانکاران با جدیت به عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام ادامه می دهیم.

در ادامه این جلسه فرماندار خلخال با تمجید از اقدامات ارزنده راه وشهرسازی استان در حوزه راههای اصلی و روستایی مخصوصا در سال هاي اخیر افزود: با توجه به اهمیت راههای روستایی ، وسعت و جمعیت روستایی ما چهار پروژه الویت دار راه روستایی اندبیل – آق بلاق، لرد – میانرودان، سوسهاب و مزه جین، تیل را داریم که انتظار داریم در سال آتی اداره کل راه  شهرسازی استان توجه ویژه ای به آنها داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز در این نشست با تمجید و تعریف از اقدامات راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کارهایی که در حوزه راههای اصلی و روستایی در شهرستان خلخال انجام گرفته است بسیار ارزنده و قابل تقدیر است با این حال با محرومیت هایی که در این شهرستان سراغ داریم انتظار می رود همت و جدیت بیشتری در این خصوص داشته باشید.

نظر شما