شناسهٔ خبر: 65472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حرکتی خداپسندانه در راه و شهرسازی استان البرز

هدیه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز شادی عید را با هموطنان خود تقسیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز کارکنان این اداره کل شادی عید را با هموطنان خود تقسیم کردند.

مدیرکل، معاونان و کارکنان  اداره کل راه و شهرسازی استان البرزدر حرکتی خداپسندانه با تهیه اقلام اساسی زندگی برای نیازمندان شادی روزهای پایانی سال را با این عزیزان تقسیم کردند.

مسئول روابط عمومی این اداره کل گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت مردم کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، به درخواست خود مبلغی از حقوق ماهیانه شان را به کار خیر تخصیص دادند تا با تامین اقلام ضروری زندگی برای هموطنان نیازمند شادی روزهای پایانی سال را با این عزیزان تقسیم کنند.

گفتنی است  در مرحله اول مبلغ ۶۰ میلیون ریال از مبالغی که همکاران اداره کل به امور خیر اختصاص دادند صرف خرید ۵۰ بسته اقلام اساسی زندگی شامل برنج، روغن، حبوبات، چای ، شکر و غیره گردید که به خانواده های نیازمند که توسط معتمدین و خیرین معرفی شده بودند اهدا شد.

با توجه به استقبال همکاران اداره کل از این طرح نیکوکاری مقرر گردید طرح مذکور ادامه داشته باشد و در سال آینده نیز اقلام اساسی زندگی خریداری و در بین نیازمندان تقسیم شود.

نظر شما