شناسهٔ خبر: 65490 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

زنده نگه داشتن یاد شهدا از وظایف اصلی مسئولان است

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در سازمان ملی زمین و مسکن داشت زنده نگاه داشتن یاد شهدا را از بزرگترین وظایف مسئولان در جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن در نشستی که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و با حضور فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم نشان دادند که فرهنگ شهادت پس از جنگ هم در میان مردم باقیمانده است از مدافعین حرم به عنوان استمرار راه شهدا و ایثارگران نام برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تجلیل از بازماندگان دفاع مقدس و خانواده های آنها را راهی برای حفظ و حراست از ارزشهای مقدس این دوران در بین نسل جوان نام برد و افزود: انتقال و بیان رشادت ها در تاریخ همیشه راهی برای بازتولید ارزشهای حاکم بر جامعه است و در مورد شهدا و جانبازان نیز باید بتوانیم با نقل خاطراتی از رشادت ها و دلاوری‌های این عزیزان در آشنا کردن نسل جوان با آنها بکوشیم.

وی آسایش و امنیت حاکم بر جامعه را مدیون خونهای شهدا عنوان کرد و گفت: صلابت و استواری خانواده های شهدا و ایثارگران میراث گرانبهایی است که باید در حراست از آن کوشا باشیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا قدردانی کرد.

نظر شما