شناسهٔ خبر: 65497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط اضطراری

راهدارخانه معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: مسافران نوروزی عبوری از استان در شرایط اضطراری در راهدارخانه ها اسکان داده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, معاون راهداري این اداره كل گفت: مسافران نوروزی عبوری از استان در شرایط اضطراری در راهدارخانه ها اسکان داده می شوند.

محمد مشتري اظهار کرد: ۱۹ راهدارخانه در خراسان شمالی برای اسکان مسافران عبوری از محورهای این استان آماده است.

وی افزود: برای خدمات رسانی به مسافران و تامین و ارتقای ایمنی سفرها، گشت راهداری بطور مستمر در حوزه استحفاظی انجام می شود.و ساماندهی، مرمت، بازسازی و شست و شوی تابلوهای علائم در راه های اصلی، فرعی و روستایی پیش از آغاز سفرهای نوروزی، انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و راهنمایی برای رانندگان و مسافران سفرهای نوروزی، کمک به مسافران نوروزی در راه مانده،  پاکسازی حريم راهها ،  ساماندهی بنرهای نصب شده نوروزی در راه های ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران و زائران انجام شده است.

معاون راهداري اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود:  هماهنگی و همکاری لازم در طول تعطیلات با عوامل پلیس راه و نیروهای امدادجاده ای انجام گرفته است.

نظر شما