شناسهٔ خبر: 65504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور علی‌آباد- گرگان پرتردد ترین محور از آغاز طرح نوروزی ۹۸

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: با آغاز طرح نوروزی ۹۸ از روز شنبه ۲۵ اسفند، محور علی آباد – گرگان با ۴۵۲ هزار و ۳۴۱ تردد به عنوان پرترددترین محور استان شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان, مدیر این اداره کل اعلام کرد: با آغاز طرح نوروزی ۹۸ از روز شنبه ۲۵ اسفند، محور علی آباد – گرگان با ۴۵۲ هزار و ۳۴۱ تردد به عنوان پرترددترین محور استان شناخته شده است.

مهدی میقانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع گفت: آمار تردد ورودی این محور نسبت به سال قبل در همین روز ۸ درصد تغییر داشته و اوج تردد محورها در ساعات ۱۷ تا ۱۸ و نرخ جریان تردد ۳۷۵ تردد با متوسط سرعت ۸۱ بوده است.

به گفته وی، از ۴ محور ورودی استان شامل شاهرود –گرگان(توسکستان)، گلوگاه - گرگان، خوش‌ییلاق- آزادشهر و جنگل گلستان- سه راهی کلاله در مجموع ۲۵ هزار و ۴۹۰ تردد در این روز ثبت شده است.

میقانی، تعداد مسافر جابه جا شده با ناوگان حمل و نقل جاده ای را از آغاز طرح نوروزی، ۸۵۶۷ نفر با ۱۲۵۴ سفر و تعداد مسافران ورودی از مرز اینچه برون را ۳۱۴ نفر و مسافران خروجی را ۲۳۰ نفر و تعداد مسافر جابه جا شده با ناوگان هوایی را ۱۹۵ مسافر ورودی و ۱۲۰ مسافر خروجی بیان کرد.

وی گفت که در این تاریخ ۷۱۴ عدد بلیط اتوبوس نیز، پیش فروش و ۶۲۶ مورد تماس هم با تلفن ۱۴۱ حاصل و یک تصادف فوتی هم گزارش شد.

نظر شما