شناسهٔ خبر: 6551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث سالن مسافری مجهز برای زائران کربلا در شلمچه

مراسم تجلیل از پلیس مراسم تجلیل از فرماندهان پلیس راه در راستای ارتقای ایمنی و امنیت سفرهای جاده‌ای بویژه در ایام نوروز با حضور سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ قدرتی فرمانده پلیس راه استان و فرمانده هان پلیس راه های سراسر استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روایط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان،  مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان ضمن تشکر از نیروهای زحمتکش پلیس راه در برقراری امنیت های ترافیکی  راهها ی کشور گفت : در استان  روزانه حدود ۸۰۰هزار تردد انواع وسائط نقلیه وجود دارد. همچنین ۲۰درصد حمل و نقل محمولات سنگین و فوق سنگین مربوط به این استان می باشد.

مسعود مصدقی در ادامه جابجایی ۴۰ میلیون تن در بخش کالا و بیش از ۱۲ میلیون مسافر درون و برون استانی و همچنین بازدید بیش از ۵ میلیون زائر یادمان های شهدا در سال ۹۳ را از اهم علل حجم ترافیک در تردد در جاده های استان برشمرد.

مصدقی در ادامه نوید احداث سالن مسافری مجهز و وسیعی در پایانه مرزی شلمچه را در سالجاری داد و افزود : امیدواریم بتوانیم زوار عتبات عالیات را از سالن مسافری به کشور عراق مشرف نماییم.

در ادامه سرهنگ قاسم قدرتی رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت : خوشبختانه امسال نیز شاهد کاهش تلفات و تصادفات منجر به فوت به میزان ۶۳ درصد بوده ایم که جا دارد از تعامل دستگاه های ذی مدخل بالاخص اداره کل حمل و نقل و پایا نه های خوزستان تشکر نماییم.

قدرتی فرهنگ سازی و تشکیل اکیپ های تخصصی برای بررسی و نظارت بر مدیران فنی در پایانه های مسافربری باعث شد برای نخستین  بار در تاریخ طرح های نوروزی هیچ گونه تصادفی در حوزه وسایل  نقلیه عمومی مسافر بری و خودروهای راهیان نور نداشته باشیم.

در پایان سردار اسحاقی نیز از دستگاههای ذیربط در بحش ارتقای ایمنی جاده ها تشکر کرد و راهکارهایی برای  شناسایی و تحلیل عوامل کاهش تخلفات و تصادفات جاده ای   خواستار شد.

در پایان از همه  فرمانده هان  پاسگاه های پلیس راه با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد./

نظر شما