شناسهٔ خبر: 65532 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

لغزندگی جاده‌های ۱۴ استان به دلیل بارش باران

باران رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی با تاکید بر بارش باران و برف در ۱۴ استان کشور از هموطنان خواست قبل از تردد در جاده‌ها در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار بگیرند و آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا؛ سرهنگ نادر رحمانی امروز (دوشنبه) گفت: بارش باران و برف در ۱۴ استان کشور ادامه دارد بر این اساس لازم است هموطنان قبل از تردد در جاده‌های کشور در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

وی افزود: هم اکنون در استان‌های اردبیل (جاده‌های اردبیل-سراب و نیر-سراب)، همدان (همدان-ملایر، ملایر-اراک و همدان-اسدآباد)، زنجان (زنجان-طارم)، لرستان (خرم‌آباد-پل زال و خرم‌آباد-بروجرد و خرم‌آباد- بیرانشهر و خرم‌آباد -نورآباد)، آذربایجان غربی (شاهین دژ-تکاب)، آذربایجان شرقی (اهر-تبریز و بستان آباد-تبریز)، کردستان (دیواندره-سقز، دیواندره-بیجار، دهگلان - سنندج و بانه-سقز)، چهارمحال و بختیاری (کوهرنگ-مسجد سلیمان)، گلستان (توسکستان-شاهرود)، گیلان (اسالم- خلخال)، ارتفاعات استان سمنان و ارتفاعات کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه بارش در استان های برفگیر از روز گذشته هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت تردد در این مسیرها حتما تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: در استان‌های خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان (اکثر جاده ها)، خراسان رضوی ( سبزوار-شاهرود و سبزوار-چکنه) و سمنان (آزادشهر-شاهرود) بارش باران گزارش شده است.

رحمانی اضافه کرد: در استان های همدان، زنجان، مازندران، اردبیل و خراسان شمالی (ارتفاعات) مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

وی گفت: آزادراه قزوین به کرج (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.

نظر شما