شناسهٔ خبر: 65568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شکایت‌های مسافران نوروزی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

اتوبوس تهیه بلیط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شکایات احتمالی مسافران نوروزی از خدمات ناوگان عمومی در کمترین زمان رسیدگی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, مدیر این اداره کل گفت: شکایات احتمالی مسافران نوروزی از خدمات ناوگان عمومی در کمترین زمان رسیدگی می شود.

علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای رضایتمندی مسافران، اقدامات و تدابیر لازم در این اداره کل، پیش از فرا رسیدن سفرهای نوروزی انجام شده است و نظارت و کنترل خدمات ارائه شده توسط شرکت های حمل و نقل مسافری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: نمایندگانی از این اداره کل با حضور در دفاتر نظارت و رسیدگی به شکایات در محل پایانه های مسافری عمومی، به انتقادها و شکایت های احتمالی مسافران رسیدگی می کنند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: نظارت و بازدید از پایانه های مسافری نیز پیش از آغاز سفرهای نوروزی انجام شده و اکنون نیز در حال انجام است.

وی پیگیری ناوگان عمومی در راه مانده و جایگزین نمودن ناوگان، بازدید از مجتمع های خدماتي رفاهی و نماز خانه های بین راهی و پذیرایی از مسافران با بسته های فرهنگی را از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.

نظر شما