شناسهٔ خبر: 65581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه مدیرکل هواشناسی گیلان با فرماندار آستارا برگزار شد

چند نما از پایانه غرب تهران در یک روز بارانی براساس ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی جلسه مدیرکل هواشناسی گیلان با فرماندار آستارا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان, براساس ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی جلسه مدیرکل هواشناسی گیلان با  فرماندار آستارا برگزار شد.

شهرستان مرزی بندر آستار به دلیل  ورود سامانه های جوی به استان وهمچنین وجود منطقه گردشگری حیران ، خط ساحلی ، وجود بندر واسکله  و در نهایت پذیرش گردشگران داخلی وخارجی در ایام مختلف سال  به خصوص برای مسؤلان شهرستانی از اهمیت ویژه ای در راستای اطلاع رسانی وتصمیم گیری مناسب وبه موقع برخوردار است .

مدیر کل هواشناسی استان وهیئت همراه برای ایجاد ایستگاههای جدید در محوطه بندر آستارا و گردنه حیران وهمچنین موارد مربوط به ایستگاه هواشناسی سینوپتیک  بین المللی  آستار ا  با حسن رستم زاد فرماندار آستارا  جلسه ای برگزار کرد. 

محمد  دادرس ضمن  بیان اهمیت شهرستان آستارا به دلیل سامانه های جوی که ابتدا این منطقه از استان را تحت تاثیر قرار می دهد و سپس در ادامه حرکت سایر نقاط استان را در برمی گیرد ، اطلاع دقیق از ورود این سامانه ها کمک شایانی به کارشناسان پیش بینی وهواشناس استان برای اطلاع رسانی وهمچنین افزایش زمان برای مسؤلین جهت تصمیم گیری خواهد  داد.   فرماندار آستار ضمن سپاس از هواشناسی استان و بویژه فردین فرتوت نیا رئیس ایستگاه سینوپتیک آستارا ایجاد ایستگاههای جدید در شهرستان آستارا را در مکانهای مهم از جمله محدوده بندر وگردنه حیرا ن برای اطلاع از شرایط جوی بسیار مهم وحیاتی برشمرد.

برچسب‌ها:

نظر شما