شناسهٔ خبر: 65588 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران تشریح کرد

جزییات بازدید از پایانه جنوب/ بالگرد گشت هوایی راهداری شروع به کار کرد

وزیر در ترمینال جنوب وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پایانه مسافربری جنوب گفت: در این بازدید ابتدا بر رسیدگی به وضعیت وزن بارهای غیر همراه مسافر و دیگری پاسخ به تقاضا در برخی مسیرها با تامین ناوگان مورد نیاز از شهرهای کم تقاضا تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز ۲۸ اسفندماه از پایانه مسافربری جنوب تهران بازدید و سپس از بالگرد گشت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رونمایی کرد.

اسلامی در جمع خبرنگاران نسبت به انجام این دو اقدام گفت: در جریان بازدید از پایانه مسافربری جنوب بر دو نکته، ابتدا رسیدگی به وضعیت وزن بارهای غیرهمراه مسافر و دیگری پاسخ به تقاضا در برخی مسیرها با تامین ناوگان مورد نیاز از شهرهای کم تقاضا تاکید شد.

وی افزود: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به مردم در سفرهای نوروزی ۹۸ هستند که از طریق سیستم سپهتن تحت نظارت قرار دارد. 

وی خطاب به مردم شریف ایران خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می‌شود ضمن توجه به اخطارهای پلیس و راهداران از شتاب‌زدگی و رانندگی در شرایط آب و هوایی ناپایدار خودداری کنند تا با بروز یک اتفاق ناگوار، کام خود و خانواده در این ایام تلخ نشود و سفری ایمن و لذت‌بخش را تجربه کنند. 

اسلامی همچنین بیان داشت: امسال برای اولین بار گشت هوایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساماندهی و طی پرواز از محورهای چالوس و کرج_قزوین بازدید شد. امیدواریم این اقدام به ارائه خدمات بهتر و نظارت دقیق‌تر منجر شود. 

نظر شما