شناسهٔ خبر: 65602 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد

ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بر اساس ساعت رسمی کشور حرکت می کنند

مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن اصفهان مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اینکه، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود تاکید کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در تمامي شقوق بر اساس ساعت رسمی کشور حرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: حرکت قطارها، هواپیماها، وسایل حمل ونقل عمومی جاده ای و شناورهای مسافری بر اساس ساعت رسمی کشور که در بلیت مسافران درج شده، خواهد بود و مسافران لازم است بر این اساس عمل کنند.

وزارت راه وشهرسازی با توجه به تردد قابل توجه در معابر شهری در روز پایانی سال به مسافران توصیه کرد با در نظرگرفتن زمان لازم برای رسیدن به پایانه های مسافری، برنامه ریزی کنند.

همچنین به همراه داشتن کارت شناسایی ملی (شناسنامه برای افرادی که فرزندان خردسال به همراه دارند) برای کنترل بلیت همراه الزامی است.

مسافران و شهروندان از طریق شماره تلفن‌های ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها، ۱۳۴ هواشناسی، 5149 اطلاعات قطارها، ۱۹۹ اطلاعات پروازها، شماره 096330 اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و شماره ۱۵۵۰ امداد دریایی در بنادر می توانند از پاسخگویی شبانه روزی زیر مجموعه های وزرات راه وشهرسازی بهره مند شوند.