شناسهٔ خبر: 65674 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برای بازدید و رسیدگی به مشکلات مناطق سیل‌زده شمال کشور

وزیر راه و شهرسازی برای دومین بار به مناطق سیل زده مازندران رفت

مدیریت بحران در مازندران وزیر راه و شهرسازی که معاون اول رییس جمهوری را در سفر به مناطق سیل‌زده شمال کشور همراهی می‌کند، امروز برای دومین بار در دو هفته گذشته از مناطق سیل‌زده استان مازندران بازدید و در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی که روز گذشته به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با هدف بازدید از مناطق از سیل زده به استان‌های گلستان سفر کرده بود در جریان این سفر دو روزه امروز به استان مازندران ستان مازندران رفته و به‌همراه معاون اول رییس جمهور،‌ وزیران اقتصاد، کشاورزی و همچنین مسئولان استانی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان شرکت کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این سفر از نزدیک مشکلات مناطق سیل‌زده بررسی و پیگیری شود . همچنین جلسه ستاد مدیریت بحران استان با حضور مدیران استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار و تصمیمات لازم را برای جبران خسارات وارد شده گرفته می‌شود.

گفتنی است: این دومین بار است که اسلامی در دو هفته اخیر با هدف بازدید از مناطق سیل‌زده و رسیدگی به مشکلات آسیب‌دیدگان به این استان سفر کرده است.