شناسهٔ خبر: 65682 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ریيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي:

ايجاد آرامش و آسايش در فرودگاه‌ها موجب روحيه مثبت در مسافران می‌شود

سیاوش امیرمکری ریيس هيات مديره و مدير عامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران در جمع کارکنان فرودگاه اهواز گفت: در چند فرودگاهي که پيش از اين بازدید کردم موجب خوشوقتي است که برخي مسافران از خدمات ارائه شده تشکر و قدرداني کردند و آرامش و آسايشي که در فرودگاه‌ها به مسافران مي‌دهيم در آغاز سال جديد باعث شروعی خوب براي آنها مي‌شود که می‌تواند با تاثير مثبت بر روحيه آنها بر عملکرد يکسال آينده‌شان نيز اثر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، سياوش اميرمکري امروز، در چهارمين روز از سال جديد با حضور در فرودگاه اهواز ضمن بازديد از نحوه عملکرد بخش‌هاي عملياتي اين فرودگاه، ضمن ابراز رضايت از تلاش‌هاي کارکنان آن براي خدمت‌رساني به مسافران، گفت: ما دو وظيفه اصلي داريم که يکي ارائه خدمات به مسافران و ديگري ارائه خدمات ايمن به شرکت‌هاي هواپيمايي است. بخش اول بيشتر مورد قضاوت قرار مي‌گيرد و مردم ما را بيشتر با اين خدمات ارزيابي مي کنند. البته علاوه بر همکاران ما در فرودگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌هاي ديگر، شرکت‌هاي هواپيمايي و شرکت‌هاي خدمات فرودگاهي نیز به مردم خدمت  ارائه مي‌دهند و کسب رضایت و قضاوت مسافران حاصل يک کار گروهي است.

وي افزود: اگر گفته مي‌شود فرودگاه عملکرد خوبي دارد نشان دهنده اين است که اين گروه با هم هماهنگي و همکاري خوبي داشته‌اند و این هنر مدير فرودگاه است که توانسته اين هماهنگي گروهی را ايجاد کند.

اميرمکري ادامه داد: به اميد خدا در سال ۹۸ اين هماهنگي‌ها و همکاري‌ها بيش از قبل به وجود آيد و ما هم به عنوان مديران ستادي وظيفه خود مي‌دانيم در مسير ايجاد اين هماهنگي‌ها و کمک به همکاران براي ارائه خدمات بهتر به مردم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وي ادامه داد: اميدوارم در سال ۹۸ با يک برنامه‌ريزي خوب و حساب شده و استفاده از نظرات همکاران متخصص و سازمان‌هايي که با ما همکاري دارند با مشارکت جمعي بتوانيم سطح ايمني و خدمات را در فرودگاه‌هاي کشور افزايش دهيم.

اميرمکري با اشاره به اينکه در طول سال ۹۸ با يک برنامه‌ريزي ساختارمند براي بازديد از فرودگاه‌ها و شنيدن موضوعات، مشکلات و نيازهاي فرودگاه با اعضاي هيئت مديره و مديران مربوطه اقدام خواهد شد، گفت: تلاش خواهيم کرد از امکانات و منابع به نحو مطلوب براي پيشبرد اهداف شرکت و فرودگاه‌ها و در نهايت ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده کنيم.