شناسهٔ خبر: 65746 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجام ۳۱۱ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد در ششمین روز از تعطیلات نوروزی / سفر ۳۷ هزار مسافر از فرودگاه در یک روز

فرودگاه مهرآباد- سوار شدن به هواپیما روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از سفر هوایی ۳۷ هزار و ۶۳۱ نفر مسافر در یک روز از فرودگاه مهرآباد خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۷۶ نفرمسافران خروجی و ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر مسافران ورودی بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی براساس اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، این فرودگاه در روز سه‌شنبه ششم فروردین‌ماه تعداد ۱۵۶ پرواز خروجی و ۱۵۵ پرواز ورودی داشته که در مجموع ۳۱۱ پرواز را شامل می‌شود.

ميرسعيد صفی‌نيا، مديركل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: با اينكه از روز گذشته (پنجم فروردين) بارندگي به صورت مداوم در تهران ادامه دارد، خوشبختانه نشست و برخاست پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد بدون وقفه انجام می‌شود و اقدامات لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگيری از ايجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.

صفی‌نیا تاکید كرد: از زمان آغاز بارش، نيروهای عملياتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده‌باش مستقر و تجهيزات فنی و ناوبری و نيز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.

وي گفت: فرودگاه مهرآباد كاملا برای هدايت و خدمت‌رسانی به پروازهای امدادی آماده است و هماهنگی لازم نيز با كميته مديريت بحران ستاد شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران و مديريت بحران استان تهران انجام شده است.

گفتنی است روز گذشته (پنجم فروردين) سياوش اميرمكری، رييس هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعيت رودخانه کن از تمهيدات در نظر گرفته شده براي مقابله با شرايط جوي نامناسب بازدید کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امدادرسانی به تمام کشور بايد در آمادگی کامل باشد./