شناسهٔ خبر: 65751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

اسکان بیش از ۱۵۰ نفر مسافر نوروزی در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

بازدید مسافران نوروزی از بخش‌های مختلف بندر تجاری بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اسکان بیش از ۱۵۰ نفر از مسافران نوروزی در مهمانسراها، خوابگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی با امکانات کامل در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی ضمن تقدیر از رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی در این اداره کل گفت: تا ظهر ششم فروردین ۳۸ خانوار در مجموع ۱۵۰ نفر در مهمانسراها، خوابگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی این اداره کل اسکان یافتند.

وی اظهار کرد: از زمان آغاز اسکان این مهمانان تا ظهر امروز در مجموع ۵۰ نفر از استان‌های قزوین، کرمانشاه، اهواز، لارستان، تهران، کرج، یاسوج، شیراز، همدان، بندرعباس، مشهد، اردبیل، یزد و ...  مهمان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بوده‌اند.

رستمی افزود: پذیرش حضوری مهمانان نوروزی به صورت رسمی از ۲۸ اسفندماه آغاز شده است و تا زمانی که نیاز به اسکان باشد این اداره کل آماده پذیرش مهمانان از ادارات راه و شهرسازی استان‌ها است.

وی بیان کرد: یک سالن ورزشی، ۸ مهمانسرا، ۲ نمازخانه، در نقاط مختلف شهر بوشهر آماده پذیرش مهمانان نوروزی از ادارات راه و شهرسازی استان‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: استان بوشهر با جاذبه‌های منحصر به فرد همه‌ساله پذیرای صدها هزار مهمان است که همکاران محترم ادارات راه و شهرسازی از پیش‌قراولان سفرهای استانی هستند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مهمانان نوروزی استفاده خواهیم کرد و امید داریم سفر خوبی را در استان بوشهر داشته باشند.

وی از همه همکاران در اداره کل استان که نسبت به اسکان، راهنمایی مهمانان و ارائه خدمات رفاهی فعالیت دارند تقدیر و تشکر کرد.