شناسهٔ خبر: 65792 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کشوری خبر داد:

انجام ۱۰ هزار پرواز نوروزی تا هشتم فروردين ۱۳۹۸/ مسافران هرگونه تخلف را ابتدا باشرکت‌های هواپیمایی س‍پس از طریق سایت سازمان هواپیمایی گزارش کنند / شماره تلفن‌های اعلام شده برای گزارش تخلف

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از ۹۷۲۶ پروار نوروزی تا ۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: از ۹۷۲۶ پرواز انجام شده، ۶۹۰۶ پرواز داخلی و ۲۸۲۰ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه حضرت امام با انجام ۱۸۹۱ پرواز بالاترین حجم پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام روزانه ۳۰۰ تا ۳۸۰ پرواز ورودی و خروجی در این ایام بیشترین سرویس دهی در  پروازهای داخلی را ارائه کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه فرودگاه‌های مناطق سیل زده در این ایام فعال بوده و سرویس های لازم را ارائه کرده است گفت: روزانه به طور متوسط ۶۵۰تا ۸۲۴ پرواز در بخش هوایی کشور انجام شده که بیشتر پروازها به لحاظ آغاز موج بازگشت مسافران در روز هفتم فروردین بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آن‌دسته از افرادی که بخش هوایی را برای مسافرت انتخاب کرده اند توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق مراکز معتبر اعم از دفاتر و ۱۵۰سایت دارای مجوز که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران از طریق سامانه اصالت سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی از چگونگی اعتبار بلیت خود مطمئن شوند افزود: هرگونه تخلف را ابتدا از طریق شماره تلفن های شرکت های هواپیمایی ارائه شده توسط این سازمان و نهایتا از طریق سایت سازمان گزارش تا برخورد لازم صورت گیرد.

جعفرزاده در پایان گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به شرکتهای هواپیمایی تاکید کرده است که ملاک ارزیابی عملکرد آنها ضمن رعایت دستورالعمل های ایمنی، جلب رضایت مسافران و پاسخگویی به موقع به آنها است.

 

رديف

شركت هواپيمايي

شماره تماس

۱

شركت هواپيمايي ايران اير

۴۶۶۲۴۲۵۸

۲

شركت هواپيمايي ماهان

۴۸۳۸۰

۳

شركت هواپيمايي آسمان

۶۶۰۲۳۶۹۷

۴

شركت هواپيمايي معراج

۶۱۹۵۴

۵

شركت هواپيمايي قشم

۴۷۹۹۲۱۲۲

۴۷۹۹۲۱۲۷

۶

شركت هواپيمايي كيش

۴۸۶۸۰۰۰۰

۷

شركت هواپيمايي تابان

۴۸۵۴

۸

شركت هواپيمايي زاگرس

۴۷۴۶

۹

شركت هواپيمايي كاسپين

۴۸۰۶۳۳۳۸

۱۰

شركت هواپيمايي آتا

داخلي (۱۳۴۵)- ۴۸۵۵

۱۱

شركت هواپيمايي ايران ايرتور

۸۹۳۱۷۰۰۰

۱۲

شركت هواپيمايي سپهران

۴۴۹۰۸۳۶۵

۴۴۹۰۲۰۵۱

۱۳

شركت هواپيمايي ساها

۶۶۶۹۴۳۴۷

۱۴

شركت هواپيمايي پويا

۶۶۰۶۳۱۶۶

۱۵

شركت هواپيمايي وارش

۴۴۶۶۸۷۳۴

۴۴۶۶۸۵۲۹

۱۶

شركت هواپيمايي كارون

۶۱۰۲۳۳۳۰

۱۷

انجمن شركت هاي هواپيمايي

http://aira.ir