شناسهٔ خبر: 65805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازي استان ایلام خبر داد:

پیشگیری از آلودگی تصیفه‌خانه شهر مهران توسط اداره راه و شهرسازي ايلام با ترميم سيل‌بند

راهسازی اداره كل راه وشهرسازی استان ايلام با همكاری پيمانكاران راهسازي براي جلوگيری از حوادث احتمالي ناشی از باران شدید روزهای آينده، اقدام به اعزام ماشين‌آلات سنگين به منطقه به منظور ترميم سيل‌بند منطقه فرخ آباد مهران کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, كاظمي در اين خصوص گفت: با توجه به بارندگي شديد روزهای گذشته و تخريب زيرساخت‌هاي مختلف استان ايلام، از طريق امور آب استان ايلام متوجه آسيب جدي به‌ سيل‌بند منطقه فرخ آباد شهر مهران شديم كه در صورت تخريب اين سيل‌بند تصفيه‌خانه آب شرب شهر مهران در معرض آسيب جدی قرار خواهد گرفت، لذا با همكاري پيمانكاران راهسازي منطقه اقدام به اعزام ماشين آلات‌سنگين به منطقه جهت احداث سيل‌بند خاكي كرده تا با توجه به پيش‌بيني سازمان هواشناسي كه در روزهاي آينده احتمال بارش شديد باران در منطقه داريم از آسيب رسيدن به تصفيه‌خانه آب شرب شهر مهران جلوگيري نماييم.

مديركل راه وشهرسازي استان ایلام خاطر نشان كرد: در ماه‌هاي گذشته نيز اين اداره كل با اعزام ماشين آلات‌سنگين به منطقه ارمو  شهرستان دره شهر از ادامه رانش زمين در منطقه و تخريب منازل مسكوني جلوگيري کرد.

وی افزود: در شرايط بحراني اين اداره كل با تشكيل كميته بحران راهكارهاي لازم جهت پيشگيري از آسيب به مردم عزيز را مورد بررسي و پیگیري قرار داده و اقدام مي‌کند هر چند كه آن بحران مربوط به اين اداره كل نباشد.

مدير كل راه وشهرسازي استان افزود: هم اكنون در چند نقطه از راه‌هاي ارتباطي استان شاهد رانش زمين و ريزش ترانشه‌ها هستيم كه همكاران اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مشغول ريزش برداري و ايمن سازي مسيرها هستند.