شناسهٔ خبر: 65912 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه سنندج:

فرودگاه سنندج تا امروز عملیاتی بودند/ شدت بارش پروازها امروز را لغو کرد

فرودگاه سنندج محسن سیف‌زاده با اشاره به اینکه این فرودگاه عملیاتی است، گفت: پروازهای امروز فرودگاه به علت وخامت آب‌وهوا باطل شد.

محسن سیف‌زاده، مدیر فرودگاه سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از عملیاتی بودن این فرودگاه خبر داد و گفت: فرودگاه در تمام مدت بارش‌ها عملیاتی بوده است، اما امروز پروازها به علت بارش‌ها و شرایط جوی باطل شدند.

وی به تهدید آب گرفتگی فرودگاه اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از این اتفاق من و همکارانم در فرودگاه به صورت ۲۴ ساعته مشغول کار هستیم. امروز و روز گذشته سطح آب رودخانه‌ای که اطراف فرودگاه قرار دارد، بالا آمده و آب در شرف ورود به فرودگاه بود که با تدابیر انجام شده از این اتفاق جلوگیری شد. اکنون سطوح پروازی و دستگاه‌های فنی-عملیاتی فرودگاه خالی از آب و آماده عملیات هستند. 

سیف‌زاده با اشاره به باطل شدن پروازهای روز جاری فرودگاه سنندج گفت: امروز ۴ پرواز در این فرودگاه باطل شد. در واقع دید و سقف ابر پایین مانع از برقراری پروازها در فرودگاه سنندج شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه هوای خراب از فراز فرودگاه عبور کرده و وخامت هوا به شدت دیروز نیست. به احتمال زیاد فردا ظهر امکان برقراری مجدد پروازها در این فرودگاه فراهم می‌شود.