شناسهٔ خبر: 65936 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن در لرستان/آغاز ارزیابی خسارات منازل و لوازم‌خانگی مردم در ۳ شهر آسیب‌دیده از سیل لرستان

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به لرستان به منظور امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر خبر داد و گفت: ارزیابی خسارات منازل و لوازم خانگی مردم در ۳ شهرِ خرم‌آباد، چکنی و پلدختر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان‌های مرکزی، همدان، اصفهان، قزوین، و لرستان به شهرهای چکنی، پلدختر و خرم‌آباد برای امداد رسانی به آن استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم های ارزیاب و ماشین آلات جهت خدمت به مردم آسیب دیده استان لرستان مستقر هستند و کار ارزیابی منازل مردم و لوازم خانگی را آغاز کرده اند.

گفتنی است بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال حاضر، ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به عنوان معین استان لرستان به لرستان برای کمک و امداد رسانی به مناطق حادثه دیده لرستان اعزام شده اند.

پیش‌تر، بازسازی مناطق حادثه دیده از طوفان، سیل، رانش در استان گلستان با کلنگ‌زنی احداث اولین واحد مسکونی در روستای چن سبیلی شهرستان آق‌قلا  و همچنین احداث اولین واحد مسکونی در استان مازندران در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ انجام شده بود.