شناسهٔ خبر: 66077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزییات رفع تصرف از اراضی ملی کردستان در سال ۹۷

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی کردستان از رفع تصرف بالغ بر ۴۷۰هزار متر مربع از اراضی ملی در سطح استان در سال ۹۷ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، سرهنگ بهروز مهری گفت : با اجرای ۶۱ ماموریت توسط یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی، ۴۷۸هزار و ۵۲۴ متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

مهری افزود: از این ۶۱ ماموریت ،۲۵ مورد مربوط به رفع تصرف فوری با آزاد سازی ۴۳ هزار و ۲۰۱ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ریالی بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال و ۳۶ مورد از ماموریت ها نیز در راستای اجرای احکام قطعی شامل ۲۰ مورد خلع ید، چهار مورد تخلیه و ۱۲ مورد قلع و قمع بوده که مجموعا با انجام این احکام ۴۳۵ هزار و ۳۲۳ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ریالی بالغ بر ۳۳۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال رفع تصرف شده است .

به گفته سرهنگ مهری فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، این یگان در سال ۹۸ نیز با جدیت و پشتکار بیش از پیش و با هماهنگی تمامی عوامل در راستای حفاظت از اراضی ملی خواهد کوشید