شناسهٔ خبر: 66097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور اعضای ستاد مدیریت بحران استان تهران به عنوان استان معین مدیریت بحران در دشت آزادگان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل و عضو ستاد مدیریت بحران استان تهران گفت: تهران به عنوان استان معین شهرستان دشت آزادگان در استان خوزستان وارد عمل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، شهداد کاوه معاون مهندسی و ساخت اداره کل و عضو ستاد مدیریت بحران استان تهران با تایید این خبر گفت : بلافاصله پس از تعیین تکلیف وزارت کشور مبنی بر معین شدن استان تهران، اعضای مدیریت بحران استانداری تهران در اولین ساعت‌های صبحگاه امروز در محل استانداری خوزستان حاضر شده و پس از تصمیم‌گیری دو طرفه مبنی بر معین شدن برای دشت آزادگان رهسپار این شهرستان شدند.

 وی گفت : شهرستان دشت آزادگان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت ، شهرستان اصلی عبور شاخه‌های اصلی آب سد کرخه است که با توجه به افزایش دبی رود کرخه و خطر سیل گرفتگی دشت آزادگان اخطار تخلیه این شهرستان و چهار شهر این شهرستان به نامهای ابوحمیزه، بستان، سوسنگرد و کوت سید نعیم صادر شده است.

کاوه مجددا تصریح کرد : اخطار تخلیه ۶۹ روستا و چهار شهرستان دشت آزادگان که در معرض خطر سیل گرفتگی قرار دارند صادر شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : معاونین عمرانی استانداری های خوزستان و تهران آقایان بحرینی و تقی زاده به صورت لحظه‌ای و مستمر پی‌گیر امور مربوطه هستند.