شناسهٔ خبر: 66111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی فارس؛

۹۶ درصد مسکن مهر استان فارس تحویل شده است

مسکن ۹۶ درصد مسکن مهر استان فارس که بیش از ۱۰۷ هزار واحد است به پایان رسیده و ۴ درصد باقیمانده که حدود ۵ هزار واحد می باشد در سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس, علی گودرزی گفت: در استان فارس ۱۱۲ هزار واحد مسکن مهر ساخته شد که ۱۰۷ هزار واحد آن تاکنون تحویل گردیده و ۵ هزار واحد باقیمانده در سال ۹۸ به اتمام می‌رسد.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: با پیگیری های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و در صدر آن و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مقرر گردید تا پایان سال ۹۸ پرونده مسکن مهر فارس بسته شود.

وی اذعان داشت: از دیگر خدماتی که در پروژه های مسکن مهر استان توسط راه و شهرسازی صورت پذیرفته ، تعداد ۱۱ باب مدرسه ، ۱ باب کلانتری، یک واحد مجتمع درمانی و یک مجتمع ۵۰ واحدی تجاری که جهت ارتقاء سطح زندگی در پروژه های مسکن مهر اجرا شده است.

شایان ذکر است که از تعداد ۱۱۲ هزار واحد  مسکن مهر استان فارس ۵۰۶۰۰  واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی فارس، ۶۹۰۰ واحد آن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی لارستان  و ۳۰ هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و ۲۴۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است.