شناسهٔ خبر: 66115 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان خبر داد:

اعزام و پذیرش بیش از ۱۴۴ هزار نفر مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان

اپرون فرودگاه اصفهان حسن امجدی از اعزام و پذيرش ۱۱۴ هزار و ۴۹۷ مسافر از فرودگاه اصفهان و ارائه خدمات به آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابطعمومی اداره كل فرودگاههای استان اصفهان، حسن امجدی گفت : در سفر های نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین به ۱۰۲۵ پرواز در فرودگاه اصفهان خدمات ارائه شد كه از این تعداد ۱۴۰ سورتی پرواز فوق العاده به مقاصد مشهد، ‌كیش، تهران و همچنین استانبول،‌ نجف و بغداد بوده و سایر پروازها به صورت برنامهای برقرار شده است.

وی افزود: با انجام این تعداد پرواز در نوروز، ۱۱۴ هزار و ۴۹۷ مسافر در این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند كه ۵۶۹۰۲ مسافر ورودی و ۵۷۵۹۵ مسافر خروجی بودند.

امجدی با اشاره به شرایط جوی حاكم بر كشور گفت: با توجه به موقعیت فرودگاه اصفهان و اینكه این فرودگاه به عنوان فرودگاه احتیاطی اغلب پروازهای كشور محسوب میشود در نوروز  پذیرای شش  پرواز دایورتی بودیم كه به دلیل شرایط جوی امكان ادامه مسیر و یا فرود در فرودگاه مقصد را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سفرهای نوروزی از اصفهان به كیش و مشهد بود، گفت: در كل شرایط سفر از فرودگاه اصفهان به شهرهای آبادان، اهواز، بندرعباس، بهرگان، بوشهر، تبریز، تهران، خارك، رشت، سیری، شیراز، عسلویه، قشم، كرمان، كیش، لاوان، ماهشهر و مشهد و نیز استانبول، تفلیس، نجف، بغداد، دبی،‌كویت و دوحه و از طریق كانكشن پروازی به اكثر نقاط دنیا برقرار است.