شناسهٔ خبر: 66123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان:

تامین تمام تجهیزات مورد نیاز جهت جلوگیری از ورود آب به اروندکنار/ نبود مشکل در ارسال نیازها برای ایجاد سیل‌بند به عنوان معین آبادان

عادل دریس عادل دریس گفت: این اداره کل به عنوان معین آبادان از همان ابتدا برای ایجاد سیل‌بند و جلوگیری از ورود آب به اروندکنار تمام تجهیزات مورد نیاز را تامین و ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس، مدیرکل بنادر ودریانوردی استان خوزستان درخصوص آخرین وضعیت ارسال تجهیزات برای ایجاد سیل‌بند توسط این اداره اظهار کرد: با توجه به سیلاب‌های اخیر که از بالادست وارد استان خوزستان شدند، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به‌عنوان معین آبادان انتخاب شد.

وی افزود: در این زمینه از همان زمان تجهیزات لازم برای ایجاد سیل‌بند در اروندکنار تهیه و ارسال شد. خوشبختانه از ششم فروردین تا به امروز به کمک دستگاه‌های اداره کل راه و شهرسازی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: در حال حاضر تمام تجهیزات درخواستی فرماندار که توسط ایشان اعلام شده بود تامین و فرستاده شده تا مردم با مشکلی مواجه نشوند. در ارسال تجهیزات هیچ مشکلی وجود نداشته و همه خواسته‌ها برای پیشگیری از ورود آب به اروندکنار توسط اداره کل بنادر استان خوزستان تامین شده است.