شناسهٔ خبر: 66130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

زنجان هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان زنجان با محوریت تصمیمات چگونگی ارسال کمک ها و اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان, هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهر سازی استان زنجان با حضوراعضای شورای هماهنگی امور راه و شهر سازی استان به ریاست مدیرکل راه و شهر سازی تشکیل ودر خصوص مناطق سیل زده ومعین بودن راه و شهرسازی استان در لرستان تصمیمات چگونگی ارسال کمک ها و اعزام ماشین آلات گرفته شد.

مسعود بیات منش گفت : این جلسه برای انسجام بخشیدن به اعزام ماشین آلات و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده به خصوص شهرستان سلسله به مرکزی شهر ستان الشتر لرستان تشکیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: راه و شهر سازی استان زنجان به عنوان استان معین در باز سازی محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور تعیین شده و تا کنون۲۷ نیز دستگاه از قبیل لودر ، گریدر، بولدوزر، کامیون، بیل مکانیکی وتانکر سوخت همراه ۳۵ نفر اپراتور دستگاههای سبک و سنگین اعزام شده است.

و از دیگر مصوبات این جلسه بعد از گزارش، اقدامات و پیشنهادات  تک تک اعضا: شناسایی ظرفیت ماشین آلات و اداوات مورد نیاز قابل استفاده در مناطق سیل زده در اختیار  دستگاهها ی عضو و ثبت آن، فراخوان جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی کارکنان و پیمانکاران طرف قرارداد ادارات  زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازی با هماهنگی و اخذ مجوز از مقامات ذیصلاح توسط معاون توسعه  مدیریت  ومنابع انسانی وارسال گزارش عملکرد به دبیر خانه شورا ومعاون مسکن و بازآفرینی پیگیر تشکیل شورای مسکن به ریاست استاندار جهت برنامه ریزی منازل  حادثه دیده در سطح استان بود.