شناسهٔ خبر: 66152 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بسیج تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل برای کمک به سیل‌زدگان

جلسه اصفهان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در دیدار با تشکل های صنفی کامیونداران و رانندگان استان اصفهان خواستار بسیج تشکل‌های صنفی حمل ونقل برای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان لرستان و خوزستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری در جمع تشکل‌های صنفی کامیونداران و رانندگان استان اصفهان اظهار کرد: سیل آسیب‌های بسیاری به زیرساخت‌ها و خانه‌های مردم در استان‌های لرستان و خوزستان وارد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تشکل های صنفی حمل ونقل همواره در مقاطع بحرانی کشور به یاری مردم شتافته اند، اظهار کرد: برای انتقال کمک های مردمی به استان‌های سیل‌زده نیازمند کمک فعالان صنعت حمل ونقل استان اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون اکیپ‌های اعزامی مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در استان لرستان و خوزستان مشغول بازگشایی راه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: اعزام ماشینآلات و تجهیزات راهداری در گام اول انجام شد و در ادامه نیازمند حمل ونقل مواد مصرفی و مورد نیاز مردم توسط ناوگان حمل ونقل بار استان هستیم.

خضری با اشاره به وضعیت مردم و ضرورت کمک‌رسانی سریع به هموطنان سیل‌زده گفت: با توجه به جایگاه استان اصفهان از لحاظ تعداد ناوگان، راننده و شرکت‌های حمل ونقل و ضرورت کمک‌رسانی سریع به سیل‌زدگان، انتظار می‌رود فرآیند هماهنگی و اعزام ناوگان حمل ونقل بار سرعت بیش‌تری به خود گیرد.