شناسهٔ خبر: 66178 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خبر داد؛

احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز

کیومرث سلگی کیومرث سلگی با اعلام اینکه سلسله همایش‌های خیرین استان‌های سیل‌زده در تهران برگزار می‌شود، اعلام کرد: احداث یکهزار واحد مسکونی برای خانوارهایی که مشکلات متعددی دارند و تقریبا تمام زندگی خود را در سیل از دست داده‌اند در دستور کار خیرین مسکن‌ساز است.

کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات آن انجمن در خصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان، با اعلام اینکه مجموعه برنامه‌های جامعی برای امدادرسانی و کمک به ساخت مسکن برای سیل‌زدگان در دستور کار آن انجمن است، گفت: بنا داریم برای کلیه استان‌هایی که خسارت سیل داشتند همایش محلی با محوریت خیرین استان‌های سیل زده در تهران، برگزار کنیم.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با اعلام اینکه برای هر استان سیل‌زده همایش به صورت جداگانه برگزار خواهدشد، اولین زمان برگزاری همایش را دو هفته آینده عنوان کرد و افزود: با هر استان به صورت جداگانه همایش را برگزار می‌کنیم تا میزان کمک‌ها و نیازهایی را که وجود دارد بتوانیم ارزیابی کنیم.

سلگی تصریح کرد: احداث یکهزار واحد مسکونی برای خانوارهایی که مشکلات متعددی دارند و تقریبا تمام زندگی خود را در سیل از دست داده‌اند در دستور کار خیرین مسکن‌ساز است. تلاش می‌کنیم تا این واحدهای مسکونی در مدت زمان یکساله احداث شوند و در اختیار سیل‌زدگان شناسایی شده، قرار بگیرند.

به گفته سلگی، احداث یکهزار واحد مسکونی مختص سیل‌زدگان با کمک منابعی که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد وهمچنین کمک خیرین انجام می‌شود.

مدیرعامل  انجمن خیرین مسکن ساز همچنین اعلام کرد: همزمان با برگزاری همایش کارهای احداث شروع می‌شود.

وی افزود: کلیات کار به این صورت است که از محل منابع و تسهیلاتی که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و همچنین کمک‌های خیرین مشابه کاری که در سرپل ذهاب انجام شد، اقدامات احداث انجام خواهد شد.