شناسهٔ خبر: 66180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو محور روستایی شهرستان ازنا بازگشایی شد

راهسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بازگشایی دو محور روستایی در شهرستان ازنا از اعزام اکیپ راهداری استان مرکزی به شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر در خصوص عملیات راهداران استان مرکزی در شهرستان ازنا بیان کرد: اكيپ راهداري استان مركزي جهت بازگشايي، ايمن‌سازي، شانه‌سازی، رفع پرتگاه، اصلاح مسیر، بازگشایی دهانه پل و رفع آبشستگي محور روستايي دليان به تمبك،  شهرستان ازنا با استفاده از ٦دستگاه كمپرسي و يك دستگاه گريدر مسیرها را ایمن‌سازی و بازگشایی کردند.

وی در ادامه افزود: راهداری استان مرکزی مسئول بازگشایی مسیر الیگودرز - شول آباد به سپید دشت به طول ۳۵۰ کیلومتر است که به صورت کامل در اثر سیل مسدود شده ,  البته بخشی از کار از سمت سپیدرود با همکاری راهداری استان همدان انجام می‌گیرد و راهداری استان مرکزی از سمت الیگودرز رفع انسداد را انجام می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تاکید کرد: در این محور ۱۳۷ روستا وجود دارد که در حال حاضر مسیر ۱۱۰ روستا کاملا مسدود است و باید در کمترین زمان ممکن بازگشایی مسیر به انجام برسد.