شناسهٔ خبر: 66212 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی رجا اعلام کرد

دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان

راه آهن تهران- ساختمان ایستگاه راه آهن تهران دسترسی راحت و ارزان به نقاط شهری مختلف تهران از مزایای سفر هموطنان همدانی با قطار تندروی پردیس به پایتخت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا معاون اجرایی این شرکت با اشاره به دغدغه مسافران از همدان در ورود به تهران و دسترسی به نقاط مختلف شهری افزود: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی (مترو، اتوبوس و BRT، تاکسی) در فاصله زمانی کمتر از ۵ دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند.

محمدرضا شناسنده گفت: بعد از راه‌اندازی خط ریلی همدان، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار تندروی پردیس در مسير تهران-همدان-تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آنها از ایستگاه راه‌آهن همدان به شهر همدان و بالعکس با قیمت مناسب و ارزان (یکهزار تومان) نیز شده است.

 وی اظهار داشت: اين قطار با ۳۰۶ صندلي ايجادي همه روزه صبح ساعت ۰۵:۵۵ از همدان به تهران حركت کرده و عصر همان روز ساعت ۱۷:۰۰ از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود ۳ ساعت و نیم می‌باشد.

معاون اجرایی شرکت رجا افزود: قطار پرديس از قطارهاي خودكشش شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا و پرسرعت‌ترين ناوگان شبكه ريلي كشور مي‌باشد که این واگن‌ها مجهز به تهويه و سيستم صوتي بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت كامل مي‌شوند.

شناسنده در خصوص قیمت بلیت این قطار گفت: بهاي بليت قطار پرديس در اين مسير ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده كه در برخي از ايام همراه با تخفيف ارائه مي‌‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت رجا به نشاني www.raja.ir به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.