شناسهٔ خبر: 66229 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه مدیران راه وشهرسازی, آب وفاضلاب و توزیع برق گیلان

مسکن-اراک به منظور بررسی زیرساختهای واحدهای مسکونی در فاز ۲ مسکن مهررشت، جلسه ای با حضور مدیران راه وشهرسازی ،آب وفاضلاب شهری وتوزیع برق استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, در این جلسه پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به احداث ۲۸۴۰ واحد مسکونی  در فاز ۲ مسکن مهر رشت برضرورت اجرای خدمات زیر بنایی این واحد ها تاکید کردوگفت: تامین خدمات زیر بنایی وتوزیع خطوط انتقال برق وگاز واب از مهمترین بخش های خدمات زیر بنایی احداث واحد های مسکونی  محسوب می شود که انتظار می رود با مساعدت وهمکاری دستگاهای ذیربط اجرایی شود.

وی افزود: از مجموع ۲۸۴۰ واحد نوساز در فاز ۲ مسکن مهر رشت، بالغ بر ۱۷۸۰واحد با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در حال اماده سازی است که در صورت تامین ورفع مشکل زیر ساختها ،تکمیل وبه فروش می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در ادامه خاطر نشان کرد : اولویت اجرای زیرساختهای اب وبرق وگاز برای واحد های با پیشرفت فیزیکی بالا برنامه ریزی واجرا می گردد تا در روند تکمیل  واحد های مسکونی خللی ایجاد نگردد.

طالبی مدیرعامل توزیع برق استان نیزگفت:در حال حاضر ۹ پست برق در فاز ۲ مسکن مهر رشت پیش بینی و اجرایی شده است.

حسینی مدیر عامل آب وفاضلاب شهری نیزبا ابراز امیدواری خاطر نشان کرد: فرایندهای زیر ساخت مربوط به اب وفاضلاب شهری با سرعت بیشتری اجرایی می گردد تا انشاء الله در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد.