شناسهٔ خبر: 66277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی یزد برای توسعه فضاهای آموزشی

جلسه یزد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد از همکاری این اداره کل از تامین زمین برای توسعه فضاهای آموزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در دیدار خانم چقماقی رئیس اداره آموزش و پروز ناحیه یک یزد با سید عباس مشکاتی سرپرست و معاون املاک و حقوقی این اداره کل به موضوع کمبود ها و نیاز های فضاهای آموزشی استان پرداخت و اظهار داشت:  با توجه به عدم تامین اعتبارات لازم در توسعه فضا های آموزشی ، وجود خیرین مدرسه ساز واقعا" مهمترین اصلی است که ما متولیان آموزشی استان باید قدردان آن باشیم .

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد خواستار مساعدت و همکاری این اداره کل درجهت تامین زمین برای توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز در شهر یزد شد .

چقماقی با ابراز امیدواری ازهمکاری و مساعدت خوب خیرین درساخت مدرسه از مهندس مشکاتی خواست تا در خصوص تامین زمین جهت توسعه و ایجاد فضاهای آموزشی  همکاری های مضاعف داشته باشند .

سرپرست راه و شهرسازی استان نیز تامین فضای آموزشی برای جبران کمبود های فعلی لازمه توسعه فرهنگ و آموزش دراستان دانست و خاطر نشان کرد ما به این موضوع معتقدیم که مدرسه خانه دوم فرزندان ماست و باید در حد استاندارد از فضاهای کافی برخوردار باشد .

مشکاتی قول مساعد داد در جهت توسعه فضاهای آموزشی هرگونه مساعدت لازم براساس مقدورات این اداره کل بکارخواهیم گرفت .

در پایان این نشست، چقماقی ضمن تشکر از همکاری هایی این اداره کل به ویژه حوزه معاونت املاک و حقوقی که تاکنون با آموزش و پرورش داشته اند قدردانی کرد.