شناسهٔ خبر: 66280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد:

۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه‌های در دست احداث کردستان نیاز است

راهسازی رامین محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح استان ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در حال ساخت است، عنوان کرد : برای تکمیل پروژه‌های بزرگراهی کردستان ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، رامین محمودی اظهار کرد: طول بزرگراه های استان کردستان در سال ۹۵ ،حدود ۱۸۰ کیلومتر بوده که با انجام اقدامات و اجرای پروژه های متعدد درسطح استان این میزان در پایان سال ۹۷ به ۳۰۰ کیلومتر رسیده است .

محمودی ادامه داد: هم اکنون نیز ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در حال ساخت داریم که برای به بهره برداری رساندن آنها ، ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار و منابع مالی لازم است.

وی خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت راه های استان در بخش های بزرگراهی ، اصلی و روستایی از جمله اولویت های هدف گذاری شده است که تمامی عوامل از جمله کارشناسان ، مدیران ، پیمانکاران و مشاوران حوزه راهسازی در سطح استان با جدیت تلاش می کنند که این مهم تحقق پیدا کند.

محمودی افزود : از جمله پروژه های مهم راهسازی در استان می توان به پروژه های سنندج – مریوان ، بیجار – زنجان ، بیجار – همدان ، گردنه صلوات آباد ، سقز – بانه ، سقز – مریوان ، بانه – مریوان ، کامیاران – مریوان و کرمانشاه – میاندوآب اشاره کرد.