شناسهٔ خبر: 66306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد؛

اعزام ۲۰ دستگاه ناوگان باری استان همدان به مناطق سیل زده لرستان

تریلی معاون حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۲۰ دستگاه ناوگان باری استان همدان از سوی شرکت های حمل و نقل کالا این اداره کل به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در گفتگویی اظهار داشت: به دنبال سیلاب اخیر در مناطق مختلف لرستان ۲۰ دستگاه ماشین های اتاق دار در مناطق سیل زده استان لرستان بکار گرفته شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، تلاش شده ایمنی راه‌ها برای عبور و مرور در مناطق سیل زده حفظ شود.

صادقی راد ابراز داشت: این اداره کل برای تجهیزات راهسازی و امدادی اقدامات لازم را انجام داده و در این خصوص با ارگان‌های مرتبط نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورت نیاز به جابجایی وسایل و ماشین آلات، این امر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان همدان انجام شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: در شرایط فعلی باید به کمک سیل زدگان شتافت و ناوگان حمل و نقل استان همدان آمادگی لازم را برای امدادرسانی هر چه بیشتر به مناطق سیل زده دارد.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در ادامه این گفتگو اظهار داشت: پیش از این نیز با استفاده از توان شرکت های حمل و نقل کالا استان همدان ۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل اقلام خوراکی و امدادی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شده بود.

جمشید عظیمی افزود: علاوه بر در اختیار قرار دادن ناوگان برای جابجایی مردم سیل زده، شرکت های حمل و نقل استان همدان آمادگی لازم را نسبت به امدادرسانی و کمک به مناطق سیل زده دارد.